sunnuntai 30. syyskuuta 2007

Arki astuu kuvaan

Jotain ihmeellistä on tapahtunut; Sanna on oppinut tekemään läksyt ajoissa. Ensi viikon työt on jo hoidettu pois alta, kuvien ottamista lukuunottamatta. Aika erikoinen homma sanon minä. Nyt mulla onkin sitten ollut koko päivä aikaa laiskotella, jopa vähän tylsistymiseen asti... Ja huomenna, tai no oikeastaan tänään, on sitten lupa tehdä ihan mitä huvittaa. Voi olla, että jatkan reippaalla polulla ja suuntaan taas jalan kaupungille kamera kaulalla. Tai sitten kipititän kaupungille shoppailemaan...

Toivottavasti kaikki tämä "kova työ" kannattaa. Vaikka en mä kyllä mitään huippuarvosanoja odotakaan. Kun en yhtään tiedä mitä odottaa. Mutta mähän olenkin unohtanutkin kirjoittaa mun ensimmäisestä A:sta. Karkkityö tuotti tulosta ja sain kuin sainkin huippuarvosanan :)

Helteet meni jo, eilen oli ihan tajuttoman viileä ja satoi hetken jotain sellaista sumun ja tihkusateen risteytystä, joka sai hermot kireälle. Huomenna voisi kyllä paistaa aurinko niin saisi otettua kivempia kuvia.

San Francisco tuntuu yhä vain enemmän kodilta. Aina välillä mä vieläkin ihan yllättäen hoksaan, että mä tosiaan olen täällä. Ja se hymyilyttää. Niin kivalta se tuntuu.

Kuvien lataaminen ei näköjään vieläkään onnistu... Laitan niitä siis ison kasan joskus myöhemmin. Jotenkin on nyt tarinat vähissä. Tällaista se on kun arki astuu kuvaan. Mutta eiköhän sitä jotain jännää ja kirjoittamisen arvoista tapahdu joskus lähitulevaisuudessa. Mä yritän kovasti keksiä jotain kivaa synttäriksi, enää kaksi viikkoa kunnes olen taas liian vanha.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa vaan,
Kyllä toi sun arki siellä SF:ssä aina kotiolot voittaa.
Meillä oli jännä aamulenkki Kassun kanssa Kallahdenharjulla. Törmäsimme luontokuvaajaan, joka halusi Kassusta poseerauskuvia istuen ja maaten syysmaisemaa vasten. Kassun musta turkki ja valotus olivat erityisen hankala yhdistelmä syysaamussa. Kuvaaja pyysi luvan laittaa kuvat nettiin, joten Kassulla on nyt kanssa vähän niin kuin oma blogi yhdessä kymmenien muiden koirien kanssa osoitteessa:
www.webshots.com/user/tt61pics

Tällaista tänne... iltapäivällä mennään iskän kanssa konserttiin ja tutustumaan Aktiiviset seniorit ry:n yhteisölliseen asumiseen Arabian rantaan.

Kivat kuvaukset ja opiskelut sinne...

Annina kirjoitti...

Huomenta

Eilen oltiin Niklaksen kanssa R&A:n päätösnäytöksessä katsomassa Home - Sigur Rós, joka niiden kiertueDVD Islanninkierrokselta. Aika massiivinen pläjäys, vielä HD-laatuisenea. Huh.

(ja sellanen pikku juttu, että herrat veti livenä, akustisena kolme biisiä ennen elokuvaa.. :))

Elokuvan jälkeen niiltä sai vielä kysellä kaikkea. Tunnelmallinen ilta kertakaikkiaan (leffa alkoi iltakymmeneltä).

Mutta nyt arkiviikon alkuun! Kivaa kuvausta.