tiistai 2. lokakuuta 2007

Vihdoinkin niitä kuvia

Nyt näköjään onnistuu myös kuvien lisääminen joten niitä nyt iso pläjäys tylsän teksti-osuuden jälkeen.

Koulu sujuu hyvin. Tämä viikko on sellainen tilannekatsaus viikko jolloin jokaisesta kurssista saadaan sellainen väliarvio, jonkin näköinen arvosana tähän mennessä tehdystä työstä. Vähän ihmetyttää, että mitenköhän tuo arvosana annetaan, kun ei kaikilla kursseilla ole vielä edes annettu mitään töitä opettajalle arvioitavaksi... Mutta saa nähdä, mitään suuria odotuksia mulla ei ole. Vaikka täytyykin sanoa, Fundamentals kurssilla mä loistan. Tuntuu välillä että tulee pahoja katseita muilta kun mä saan aina parhaat arviot... A- tuli kyllä vain kotiläksyistä viime kerralla. Toi onkin varmaan ainut kurssi jossa mä pärjään hyvin.

Vaikka tänään mä otin kyllä omasta mielestäni aika hianon pläjäyksen kuvia... Siis eihän ne mitään upeita ole, mutta mun omaan tasoon nähden olen enemmän kuin tyytyväinen. 150 kuvaa kyllä vaadittiin, että sain 36 sellaista kuvaa jotka kehtaa julkisesti tunnilla esitellä. Nyt mä vaan tappelen tulostimen kanssa, että saan värit oikeiksi. Viimeksi onnistu, mutta nyt jokin mättää... Mä käyn varmuuden vuoksi hankkimassa huomenna lisää mustetta.

Mä jouduin tänäänkin heräämään aikasin. Mulla oli aamu ysiltä tapaaminen mun uuden ohjaan kanssa ja mä rekisteröidyin kevään kursseille. Ei enää aikaisia aamuherätyksiä vuodenvaihteen jälkeen! Jipii. Keväällä mulla on Color & Design, Typography, History of Graphic Design ja English for Artists kurssit. Paitsi jos saan tuon vikan skipattua läpäisemällä testin, sit tulee tilalle jotain muuta. Aika outoahan se on tässä vaiheessa alkaa valitsemaan seuraavia kursseja kun ensimmäisiäkään ei ole vielä saatu kunnolla käyntiin.

Nyt niitä kuvia.

Ensin se kauan odotettu Japantown.




































































Ja sitten muutama makupala tämän päivän kuvausreissulta:

















































Ja sitten loppuun vielä kuva mun huoneen nykyisestä kunnosta. Tai siis oikeastaan tämä taitaakin olla eka kuva kun tänne laitan mun asuinoloista. Tässä on siis mun nurkka.













Upea eikö vain?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuvia pitkästä aikaa... niitä on ootettu. Toi sun takka on mainio. Jos oikein yrittää pinnistellä, niin voisi kuvitella kuulevansa kipinöiden rapsetta. Jees me saatiin tänään varattua lentoliput SF:n. Lähtö jouluaattona ja paluu 11.1.08 iskän synttäreinä. Tässä on nyt reilu 2 kk aikaa fiilistellä tämän sun blogin kautta, mitä tuleman pitää paikan päällä. Kiva, että kurssi ovat menneet hyvin... toivotaan, että niin myös jatkossa.

Take care...

Anonyymi kirjoitti...

Skypeilin juuri isäs kanssa ja hän painosti kommentoimaan että kivoja kuvia ja pistä lisää.
Olen samaa mieltä, mutta joskus laiskuus lirputtaa niin ettei saa mitään aikaiseksi. Ole edelleen reipas.