lauantai 22. syyskuuta 2007

1 kuukausi täynnä

Kuukausi San Franciscossa on tullut täyteen. Aika erikoinen tunne. Jotenkin tuntuu, että täällä on ollut jo paljon pidempään, hyvässä mielessä. Toisaalta taas kuukausi kuulostaa aika pitkältä ajalta. Oli miten oli, olen kotiutunut tänne niin hyvin, että odotan innolla tulevia kuukausia ja uskon, että niistä tulee ainakin yhtä hyviä kuin tämä ensimmäinen.

Läksyt vie edelleenkin aika hyvin aikaa. Mä olen tosiaan onnistunut oppimaan jo vähän, että kannattaa aloittaa hyvissä ajoin niiden tekeminen niin sitten on aikaa lusmuilla ja olla laiska, hyvällä omatunnolla. Ja vaikka vähän shoppaillakin :) Eilen mä taas vähän kävin kiertelemässä kauppoja... Kun oli kerran vapaapäivä. Mitäs muutakaan sitä tekisi.

Shoppailun lisäksi täällä tuhlataan aikaa hyvin esimerkiksi leffoja katselemalla. Ja sitten mä sain lainaksi Täydellisten naisten kolmannen kauden joten sitä katsellen tulee hyvin kulumaan muutama päivä. Tähän mennessä olen ehtinyt katsoa vasta kolme jaksoa kylläkin...

Mutta nyt täytyy hoitaa pois alta loput läksyt ensi viikoksi, joita ei kylläkään ole enää paljon jäljellä (jee!). Huomisen ajattelin nimittäin pyhittää löhöilylle ja kävelylle. Ajatuksena olisi lähteä kuvaamaan Japantownia, mahdollisimman aikaisin mielellään koska huomenna on kuitenkin sunnuntai joten päivällä paikka on varmaan pullollaan turisteja. Jonain päivänä, sitten joskus kun jalat saan kuntoon (lisää ongelmia vaan tulee jatkuvasti), minä reippaana tyttönä lähden tallaamaan kohti Golden Gatea. Sinne varmaan kävelee tuollaisessa tunnissa, joten ei kovin kummoinen reissu. Mutta näillä jaloilla ei sellaista vielä voisi kuvitellakaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tuli puhuttua skypellä niin paljon ettei tule mitään uutta mieleen.
Toivotaan että bugit lähtee.
mummo