maanantai 10. syyskuuta 2007

Ät ja Öt toimii!

Kun uskaltaa kulkea kaupungilla ipodia kuunnellen, tietää, että on kotiutunut. Tällaiseen elämää suurempaan ajatukseen päädyin tänään kotimatkalla. Joten nyt kaikki vaan iloitsemaan minun puolesta, Sanna on kotona. Eikä nyt tarvitse kenenkaan kotona ruveta panikoimaan, että nyt se on ruvennut uhkarohkeaksi ja seikkailee kuurona suurkaupungissa rikollisten ja huumehörhöjen kanssa. Täällä on oikeasti ihan turvallista ja mina en tee mitään tyhmää. Kyllähän te sen nyt tiedätte. Mina olen edelleenkin se kiltti nörtti-tyttö :)

Ja kuten huomaatte, joskus minulla leikkaa. Juuri nyt sain vihdoinkin muutettua näppäimistön suomalaiseksi. Nyt meneekin varmaan jonkin aikaa kun taas tottuu tähän.

Tänään mulla oli taas pitkä päivä koulussa. No, se alkoi vasta puoliltapäivin, mutta kun koulu loppuu vasta puoli seitsemältä, on se ainakin minun mielestä aika myöhään. Mutta voisi olla vieläkin huonommin, viimeisimmät tunnit ovat aina klo 7pm-9.50pm... tollaset kyllä kierrän kaukaa.

Mulla oli aika kivat tunnit kuitenkin tänään. Tuplatunti Fundamentals of Graphic Designia. Aika sellaista peruskamaa, mutta meinaan silti pysyä siellä, koska vaikutti sen verran hyvältä opelta ja kurssilta. Ja opinpahan ainakin ammattisanaston englanniksi ja sitä tulen varmasti tarvitsemaan vaikeammilla kursseilla.

Huomenna mulla onkin vapaata, mutta on kylla pitkä lista mitä pitää saada tehdyksi. Huomenna on pakko alkaa kokeilla tuota pyykinpesua. Aika vaikuttavaa kuitenkin, kolme viikkoa olen pärjännyt omilla vaatteilla. Nyt alkaa jo kylla loppumaan joten on pakko alkaa pesemään... Sitten pitää myös käydä kokeilemassa sitä kameraa. Ja ostaa lisää koulutarvikkeita. Ja nyt alkaa tuntumaan siltä, että mun on varmaan pakko myös hankkia oma printteri... Rahaa vaan palaa.... Sattuu....

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä, miksei mummo ole vielä kommentoinut??? Mut hyvä, että oot kotiutunut sinne päin maailmaa. Mekin Kasperin kanssa pestää pyykkiä. Kasperkin tossa vieressä lähettää terveisiä! Apua, heti ku silmä vältti ni se oli tökännyt nessunsa tonne avonaiseen pistorasiaan, jonka olin aiemmin rikkonut. Ja olin vielä kerennyt sanomaan sille huoltomiehelle, ettei kukaan meistä käy tunkemassa sinne sormiaan... Eipä onneksi tullu meiän pojasta kiharakarvaista noutajaa. Mutta pärjäile ja pidä hauskaa!

Anonyymi kirjoitti...

Mummo oli eilen ite ihän ääänä tai öööönä. Oli nääs sairaalapaivä ja se vie jotenkin voimat ja ällin.
Vaan koitanpa muistaa kommentoida joka kerta ettei tule sanomista.
Kaikkea mukavaa !!! mummo

pain!pain!pain! kirjoitti...

tän sun blogin parasta antia on kyllä nämä sukulaiset :D

kiva reissu varmaan botskilla. ikävä kuulla rakkuloista ja jalkojen voinnista. mullakin hajosi nivuset ensin kun ratsastin hevosella (ekaa kertaa elämässäni!) ja sitten jalkapalloa jälkiruoaksi.
ja nyt paheni kipu vain kun eilen pelasin taas jalkapalloa.
ei sitä pitäisi mutta veri vetää kentälle niin minkäs teet.

hienoa että ääkköset sait skulaamaan! ja kiitä onneasi ettet joudu tappelemaan espanjalaisen tai RANSKALAISEN näppäimistön kanssa - kumpaakin jouduun täällä käyttämään ja varsinkin tuo ranskalainen näppis pistää hermoromahduksen partaalle.
ne on laittaneet koko pakan uusiks, välillä tuntuu (:

ja mitä kavereiden kuviin tulee niin hitsit sitä mitään lupia kysellä :D nettiin vain! ja jos tulee valitusta jälkikäteen niin ehkä sit poistaa. näin mä olen menetellyt :D

immot