keskiviikko 19. syyskuuta 2007

Exploratorium

Opettaja tykkäsi mun hullusta karkkityöstä! Oli kyllä kaikkein hienoinkin, vaikka itse sanonkin... Mutta kun muut oli tehnyt sellaisia tylsiä leikkaa-liimaa-juttuja niin tietysty mun upea luomus pomppasi hyvin esille. Kiva kiva :)

Mulla oli eilen "vapaapäivä" joten käytin sen, yllätys yllätys, läksyjen tekemiseen. Eli lähdin ottamaan kuvia mun upealla uudella kameralla. Joo, no se oli aikamoista sähläystä ja säädöistä ei tullut mitään joten mä sitten räiskin kuvia lähinnä automaattiasetuksilla. Mä nyt laitan näitä kuvia tännekin kuvitukseksi. Vaikka osa onkin ihan kamalia kun mä kokeilin kaikkia ihme säätöjä ja eihän ne tietenkään onnistunut... mutta parempi kuin ei mitään.
Mä halusin ottaa kuvia merestä joten suuntasin taas vaihteeksi tuonne pohjoisrannalle, Marina-alueelle. Siellä oli edelleenkin yhtä kivaa kuin aiemminkin.






































Ja koska täällä on niin hauska kävellä mä vaan tallustelin eteenpäin ja yritin näyttää mahdollisimma ammattimaiselta mun kameran kanssa. Sitten kun mä olin kävellyt taas huomaamatta pidemmälle kuin oli tarkoitus, mä löysinkin Exploratoriumin. Ja taas löysin uuden lempparipaikan. Mä en oikein ihan tarkaan tiedä, että mikä tämä paikka on, mutta hiano kuitenkin.










































































No kuvia tuli otettua reilusti enemmän kuin oli tarkoitus. Mutta kun vauhtiin pääsi, niin mikäs siinä... Taas vaihteeksi piti hankkia lisää koulutarvikkeita, kohta olisi parasta alkaa jo riittämään. Suuntasin nyt siis Japantowniin. Aivan mahtava paikka, sinne menen seuraavan kerran ottamaan kuvia ja seikkailen oikein ajan kanssa. Nyt en ehtinyt muuta kuin pyorähtää paikallisessa rautakaupassa ostamassa bambua kalligrafian kurssille kun pitikin jo palata läksyjen pariin. Muutaman kuvan kuitenkin räpsäsin taas kännykällä. Huomatkaa japaniksi olevat tiekyltit.











































Hauska kun yhdestä kaupungista löytyy koko maailma. Aivan ihanaa. On niin mukava tallustella katuja täällä ja vain todeta itselle, että mä olen ihan oikeasti täällä. Ja enkä vain käymässä. Täytyy kyllä (valitettavasti) sanoa, että ei ole edes yhtään koti-ikävä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kuinkahan hienoja kuvat ovatkaan sitten kun ne on sinusta hyviä ?
Minusta ne olivat loistavia.
Käytiin äsken katsomassa Mallea työn touhussa. Hän puki nukkeja.
Näytti ammattilaiselta.

Nauti olostasi !
mummo