perjantai 12. lokakuuta 2007

Synttärit

No nyt mä olen taas ihan liian vanha... Mutta minkäs sille mahtaa. On taas vuosi aikaa tottua olemaan 23 v.

Synttärit oli hauskat. Lähdettiin kavereitten kanssa keilaamaan. Kaikki eivät päässeet tulemaan, mutta kivaa oli pienemmälläkin porukalla. Paikallinen keilahalli oli kyllä aikamoinen yllätys. San Franciscon kokoisessa kaupungissa on 12 ratainen keilahalli. Siis tämä oli toinen kahdesta täällä olevasta. Se toinen olisi ollu jossain vähän kauempana. Olisi kyllä luullut, että suurkaupungissa keilailu olisi ollut vähän suositumpaa, mutta eipä kai sitten.
Tunnin verran keilattiin ja enkä mä edes hävinnyt :o Ja teinpä jopa heti aluksi pari kaatoa. Ehkä niistä mun keilailu ajoista ja kursseista on jotain jäänyt mieleen... Pallo oli kyllä iso ongelma, niillä kun ei ollut sopivan painoista. Oli vain liian kevyt jota mä jouduin käyttämään, koska painavampaa tuskin jaksoin heittää...

Tässä muutama kuva synttärijuhlilta.

Mun kämppis Vinetta ja minä














Niki ja Nils Norjasta.














Sanna näyttää mallia miten keilataan


















Niki














Nils


















Minä, Josh ja Vinetta














Ja kaikilla oli hauskaa (toivottavasti)














Kotimatkalla me käveltiin hauska leikkipuiston läpi, jossa maa oli sellaista kumimössöä, että koko puisto oli vähän niin kuin iso trampoliini. Se oli hauska paikka.















Ja koko päivän kruunasi mun suklaa cupcake. Mä olin keskiviikkona ruokaostoksilla ja miten ollakaan, löysin leivostiskiltä vaikka mitä vegaaneille sopivia herkkuja. Tietenkin mun oli pakko ostaa mulle jotain kivaa synttärin kunniaksi. Sain siis kakun, ilman kynttilöitä, mutta enköhän mä selviä :) Sain suklaa-myrkytyksen, oli niin makeaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wautsi mitkä bileet !

Oli kiva nähdä kavereittesi kuvia.

Laitoin Skypen päälle jo kuudelta synttäriaamunasi toivoen että voisin laulaa, raakkua vanhaan tapaan.

Koeta kestää tuo "korkea" ikä.

mummo

Anonyymi kirjoitti...

Olipa hauskoja synttäribile- ja kaverikuvia. Ihme, ettei SF:stä löytynyt hohtokeilailurataa. Ehkä päästään kokeilemaan sellaista Las Vegasissa sitten joululomalla.

Toivottavasti olet ehtinyt opiskelukiireiden rinnalla lukea myös synttärilahjakirjaa: "Kolme pientä betoniporsasta ja muita koululaisvitsejä".

Tapasin eilen vanhoja sairaanhoitajakoulun kurssikavereita. Yhteinen huomio oli, että kaikkien perheissä joku nuorisoon kuuluva oli jossain päin maailmaa opiskelemassa tai töissä.
Maapallo muuttuu koko ajan pienemmäksi ja tutummaksi... hyvä näin.

Terkut sinne...

Unknown kirjoitti...

hauskaa syntymäpäivää näin jälkikäteen!

t. risto

pain!pain!pain! kirjoitti...

onneksi olkoon (:
aika vänskä yhteensattuma kun itselläki oli juuri synttärit :D
ja saman verran tuli täyteen. ai että. kohta on kriisit käsissä.

noh onneksi kriisiä helpottaa se fakta että "tehdään jotain elämällämme" joka on aika kohtuu kovaa antibioottia tuota "yhyy mitä minäkin olen tehnyt ja ikää on jo näin paljon" sairautta vastaan (;

pitäisiköhän hakea täältäkin keilarata jostain. hmm. biljardisalejakin nähnyt ruhtinaalliset 2kpl koko chilessä toistaiseksi! jotenkin tuntuu että on vain räkälöitä ja baareja, ei niinkään muita aktiviteetteja mistä valita.
oh well.

mukava nähdä kuvia ihmisistäkin (:

jos meikäläinen söisi tuon suklaapommin niin varmaan tipahtaisin 8 päivän sokerikoomaan :D näyttää sen verta tiukalta kamalta.

mites koulu sujuu? itsellä on koulua niin paljon että tuskin ehdin nukkua. laskin viime viikon yöunien määrää ja aika hälyttäviä numeroita oli kyllä.
deadline on täällä todella tiukka ja rankaisua tulee jos on palautukset myöhässä.
tämän opin kantapään kautta. päivän myöhässä ja suoraan 1 numero pois työn arvostelusta. huh huh.
eli kohtuu nollatoleranssi!

ja kai kuulit jo suomen ensilumista? hähä (:

-tommi