lauantai 27. lokakuuta 2007

Midterms

Okei, mulla on ihan superhieno Halloween-asu, kunpa olisi jo keskiviikko :) Mä en vielä paljasta mikä se on koska sehän pilaisi puoliksi koko jutun. Saa nähdä teenkö mä edes mitään sen kummoisempaa koko Halloweenin kunniaksi kun kukaan muu ei tunnu olevan yhtä innoissaan koko jutusta. No, jos ei muuta, niin istun sitten mun huoneessa asu päällä ja syön karkkia... Halloweeni on täällä silleen yleisesti iso juttu, koko San Francisco juhlii. Joten sitä nyt odottelen innolla.

Edellisestä kirjoituskerrasta on päässyt kulumaan vähän liian kauan. Mutta mä haluan ajatella, että nyt mulla oli ihan hyvä syykin...
Mutta ei kyllä ole paljon mitään jäänyt kertomatta vaikka kirjoitukset onkin jäänyt vähemmälle.
Muutama hellepäivä mahtui viime viikkoon, mikä oli mukava ylläri näin marraskuun kolkutellessa jo ovelle.

Koulussa on Midterms, eli lukukauden puoliväli, jolloin saadaan väliarvio. Se nyt on vaan sellainen arvosana josta sitten lähdetään vaan parantamaan ja tavoittelemaan huippua :) Mulla ei ole oikeastaan mitään normaalista poikkeavaa, ei muita kokeita kuin viime torstain kalligrafian historian koe. Mä olin ihan kauhuissani siitä ja olin jo ihan varma, että tulisi kaikkien aikojen pohjanoteeraus, mutta kuinka ollakaan, vetäisin taas yhden A:n. Oho.

Läksyjä riittää. Nytkin lauantai alkaa vaihtumaan sunnuntaiksi ja mä väännän dinosaurus-korttia. Ja kohta taidan alkaa kirjoittamaan kirjaraporttia. Mä olen oppinut tekemään läksyt pois alta mahdollisimman nopeasti. Tai ainakin olen tehnyt parannuksen siihen mitä oli ennen :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Laitathan sitten kuvia sinun Halloween asustasi.

Nautipa lämpöisestä ja terkkuja kaikille joista oli puhe.

mummo

Anonyymi kirjoitti...

Heippa,

Kiva, että opiskelut sujuu.
Toivottavasti siellä on hauskat Halloween- juhlat. Ota paljon kuvia... niin päästään mekin jakamaan juhlat jälkeenpäin.

Annina kirjoitti...

Moikka!
Vai A-arvosanoja siellä vaan satelee ;) Täällä ei juuri nyt satele mitään, huomenna taitaa tulla vettä, jes (not).

Niklas järkkää tänään yliopistotahon kanssa kekribileet, eli vähän niinkun halloween näin suomalaisittain. Sinnekin sais pukeutua, mutta mä en taida jaksaa... Jään innolla odottamaan sun panostusta :)