torstai 22. marraskuuta 2007

Thanksgiving Day

Eilen tuli täyteen kolme kuukautta San Franciscossa. Mä en tiedä onko se paljon vai vähän. Aika tuntuu menevän hurjaan vauhtia, mutta silti tuntuu, että mä olen ollut täällä jo ikuisuuden. Hyvässä mielessä.

Tänään on kalkkunapäivä. Meillä oli täällä asuntolassa sellainen pienimuotoinen syöminki, tai ne jotka kalkkuunaa syövät sitä söivät ja minä lähinnä hengailin mukana ja katsoin amerikkailaista jalkapalloa. Josta en tajunnut mitään. Mutta kalkkunaa ja jalkapalloa, se on kai sitä kiitospäivää amerikkalaisimmillaan.

Huomenna on Black Friday. Mikä tarkoittaa: Shopping!! Kaupat aukeaa jo klo 5 aamulla ja ihmiset jonottaa hulluja alennuksia, jotka on vain johonkin puoleenpäivään asti. Mutta huominen on kuulemma Amerikan hulluin ostospäivä, aikaisesta aamusta iltamyöhään. Ja tottakai mun pitää rynnätä sekaan. Enhän mä jätä hyvää shoppailumahdollisuutta väliin. Mutta saa nähdä kauankohan kestä, luulen, että edes kaikki kokemus kyynerpäätaktiikasta Hulluilla Päivillä ei nyt tule auttamaan. Mutta pitäähän sitä nyt edes kokeilla.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kait olit jo viideltä jonossa.
Olithan Stockallakin jo kahdeksalta.
Hauskaa shoppailua !
Mummo

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä tämä syksy on tosiaankin mennyt nopeasti. Toivottavasti siellä on sitten joululoman aikaan vielä hurjemmat alennusmyynnit, jotta pääsee tekemään uusia kevätvaatehankintoja. Muista sitten itsenäisyyspäivänä pitää Suomen lippua esillä.

pain!pain!pain! kirjoitti...

black friday. kuulostaa pahaenteiseltä (:

tarttuiko mitään mukaan kaupoista?

ja pistäthän sitten valokuvauskurssin saldoa näytille! kiinnostaa (: