sunnuntai 2. joulukuuta 2007

Loppu lähestyy

Mulla alkaa olla vähän paniikki päällä kun tuntuu, että aika on vaan kadonnut johonkin ja enää muutama viikko jäljellä tätä lukukautta ja finals lähestyy. Mikä tarkoittaa, että on loppukirin aika ja tajuton kasa töitä tehtävänä. Apuva. Mutta enköhän mä selviä, pitää vaan jättää laiskotelut vähemmälle ja tehdä töitä.

Black Fridayn shoppailuista selvisin suht koht vähin vahingoin. En mä kauppoihin päässyt kuin vasta klo 8 jälkeen, mutta tein kyllä muutaman löydön. Ostin 4 GBn muistitikun $27, 50 kpl kaksipuoleisia DVD:itä $10 ja valokuvapaparia $2. Eli aika hyviä löytöjä sanoisin minä.

Musta on kai tullut ihan kalifornialainen kun mittari näyttää 10C ja mä olen palentumiskuoleman partaalla. Ihan oikeasti, tajuttoman kylmä. Mä istun täällä huoneessa hytisten teetä juoden, villapaita päällä ja kaulahuivi kaulassa. Ja ulkona mä vasta olenkin pakkautunut. On se erikoista kun suomailainen ei selviä kalifornian talvesta kun paikalliset vielä paikalliseen tapaan kulkee shortseissa ja t-paidassa...

Ja nyt vähän mun viime viikon iltakuvailujen saldoa. Täällä alkaa olla jo joulua ilmassa joten mä halusin lähteä ottamaan kuvia kaikista hienoista valoista ja muusta kivasta. Mä olen jo alkanut tykätä mun järkkärikamerasta. Kivoja kuvia tuli vaikka aika paljon täriskikin kun eihän mulla sitä jalkasysteemiä ole. Mutta oikein hyvää blogimateriaalia. Tässä siis kuvia tästä lähiympäristöstä. On jouluvaloja ja sitten on kuvia tuolta Lombard Streetiltä mikä on kai maailman mutkasin tie. Ja onhan sieltä mahtavat näkymät kaupungille.



























































































No nyt blogger rupes taas diivailemaan, eikä anna mun lisätä loppuja kuvista. Ne siis laitan toisen kerran.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Sanna!
Laitettiin sinulle kuvia vähän talvisemmista jouluvaloista täältä helsingistä ja uudesta koiranpennusta, jota pääset hoitamaan lomallasi tammikuussa.

Annina kirjoitti...

Helou!
Tänne pääsin taas pitkästä aikaa kurkkimaan. Hienolta näyttä jouluvalot siellä suunnalla. Mä ostin kans meidän parvekkeelle karkkivärisinä välkehtivät ledit. Muutama naapuri on varmaan jo saanut ällökohtauksen :D

Oj, ihana myös kuulla, että teille kotiin on tullut uusi hauva :)

Töissä on mennyt vähän pidempään nyt pari viikkoa kun kaikki pitäisi saada valmiiksi samaan aikaan (tietenkin!). Toivottavasti kohta helpottaa. Tänään pääsikin hyvin hengähtämään päiväksi, onhan huomenna itsenäisyyspäivä - Suomi täyttää 90v. Helsinki muisti itsenäistä Suomea tänään ilotulituksella tuolla Töölönlahdella. Oli ihan hieno :)
Huomenna on vuorossa sitten juhlaillallinen ja linnan juhlien seuraaminen, jee.

Kivaa joulun odotusta sinne!