torstai 1. marraskuuta 2007

Happy Halloween!



















Tadaa! Siinä siis mun SUPERmakea halloweeni-asu :) Batgirl. Aika makea, eikö vaan.
Nyt on aika väsynyt olo kun piti aamulla herätä jo klo 6 ja oli tuplatunnit koulussa. Mutta oli amerikkalainen Halloweeni hauska kokea. Mä olin jo ihan varma, että mä olisin ainut, jolla on varsinainen asu, kun tuntui siltä, että kukaan mun tuntemista ihmisistä ei ollut kovin innoissaan koko jutusta. Mä yritin ja yritin saada mun kämppistä hommaamaan asun, mutta lopulta se pisti päälle vaan oranssin t-paidan... Booooooooring.
No, mä en kuitenkaan luovuttanut vaan tallustin mun hienossa asussa tuohon korttelin päähän koulun järkkäämiin halloweeni-juhliin ja siellähän oli asua jos jonkinnäköistä. Ja kadullakin tuli vastaan vaikka millaisia asuja. Joten mä sulauduin joukkoon vallan mainiosti.
Kunpa vain Halloweeni olis samanlainen Suomessakin...















3 kommenttia:

pain!pain!pain! kirjoitti...

batgirl! hieno asu :D

täällä juhlittiin halloweeniä vähän nihkeästi. isommin kuin suomessa tosin mutta silti aika snadisti.
itse päädyin filmaamaan yhden bändin keikkaa kouluhommaani varten. eli juhlinnat meni tavallaan koulujuttuja tehdessä, doh.

Anonyymi kirjoitti...

Oli se hiaaano kude juhliin.
onneks olkoon vaan. Säästä se ensi vuoden koti Halloweeniin.
mummo

Annina kirjoitti...

Vau, hieno puku! Täällä on vielä suomi-halloween edessä eli huomenna on pyhäin(miesten)päivä. Kekribileissä oli pari ihmistä pukeutunut ihan kivasti: mm. Niklas oli Herra Kuolema (kasvot oli maalattu ja päällä tumma puku. M
Näyttää muuten tosi upeelta toi sali, jossa teidän Halloween-bileet järkättiin! Kruunuja ym. Hämähäkinseitit (?) on aika hienot kans!

Kivaa viikonloppua :)