maanantai 17. joulukuuta 2007

Viimeistä viedään

Vika kouluviikko on menossa ja finalsit on menossa. Mä en keksi mikä tuo sana olisi suomeksi, loppukokeet tavallaan, mutta kun ei ole kokeita... No, mutta kuitenkin.

Tänään oli eka vika tunti. Fundamentals kurssin sain päätöksen kunnialla. Finals tälle kurssille oli kaksi kirjaa joita viime viikon tuskissani väänsin. Ensimmäisen stressin aiheutti viime viikon tunti, kun minun opettaja käski tekemään koko jutun uusiksi kun ei kuulemma vastannut mun tasoa. Paljon hienompi se oli jo silloin kuin monilla muilla, mutta sanoi, että mä pystyn paljon parempaankin joten käski aloittamaan alusta. Ja olihan se oikeassa lopputulos on paljon parempi. Ja tavallaanhan tuo oli kohteliaisuus, minulta odotettiin enemmän kun olin jo osoittanut mihin pystyn.
Pari unetonta yötä kirjan parissa ja loppu viikosta iski paha flunssa joka ei ole vieläkään paljoa helpottanut. Perjantaina sain kuitenkin viimeisenkin kirjan kuumehöyryisenä vietyä sidottavaksi joten viikonloppuna pystyin jopa nukkumaan ja yritin parantua. Joten tällä hetkellä ei ole sen suurempaa paniikkia, työt on muutamaa pikkujuttua lukuunottamatta tehty ja huominen onkin sitten varattu sprayliimailulle. Toivottavasti vaan ei sada...

Meillä on aina kevään lopussa sellainen suuri kevätnäyttely, jonne valittaan vuoden parhaat työt kursseilta näytille. Se on sellainen aika iso juttu, mm. kaikki valmistuvat opiskelijat esittelevät siellä portofolionsa ja eri firmojen edustajat tulee bongaamaan suunnitelijoita ja tekee kilpatarjouksia kenet saavat talliinsa. No, mun opettaja valitsi oikeastaan kaikki mun työt tältä Fundamentals kurssilta tuonne näyttelyyn! jipii!

Mä laitan kuvia näistä mun tämän lukukauden töistä tänne jossain vaiheessa, todennäköisesti kuitenkin vasta loppuviikosta/viikonloppuna kun on koulu ohitse.

1 kommentti:

Annina kirjoitti...

Vau, onneks olkoon! Meidän huippudesigneri sieltä näyttelystä sit headhuntataan jonnekin hienoon toimistoon eikä sen koommin Sannaa Huvilalla näy, yhyy ;)

Joulunalusviikko on startannut kiireisenä, mutta kyllä se joulumieli sieltä alkaa pikkuhiljaa hiipiä. Onko joulutunnelma vielä ehtinyt sinne San Franciscoon asti? Varmasti nuo Finalsit vie ajatukset sellaisista, mutta toivottavasti sen jälkeen jää aikaa hiljentyä joulunviettoon. Ja tuleehan sun perhe sitten sinne pitämään huolta joulunajan ajanvietteestä :)

Jään innolla odottamaan niitä sun työnäytteitä!